LA NOSTRA ESCOLA AMB EL MEDI AMBIENT

Aquest curs la nostra escola continua participant en l'experiència anomenada OLIKLAK que es porta a terme al nostre municipi.

L'objectiu principal és recuperar l'oli de cuina usat a casa per a poder reciclar-lo i reutilitzar-lo com a biocombustible.

El procés de reciclatge es tracta també des de l'escola per tal que els nostres alumnes coneguin la problemàtica ambiental dels olis de cuina i els avantatges de la seva recollida selectiva i reutilització.

Es dóna 1 CLAKI per família.

Els dies i lloc de recollida són

els dimarts a les 09:00h

al vestíbul de l'escola.

Quan tingueu el vostre CLAKI ple d'oli de cuina usat el podeu portar (ben tancat) i us en donarem un altre de buit.

És així de senzill!

Per a més informació sobre OLIKLAK cliqueu aquí

El curs passat amb l'ajuda de les famílies participants vam recollir 744 litres d'oli usat i això va suposar 988 kg de CO2 no emès a l'atmosfera i 744.000 litres d'aigua no contaminada.

Des de l'escola valorem positivament aquesta iniciativa i esperem que amb la participació de tots i totes poguem contribuir a la sostenibilitat del nostre planeta i dels seus recursos.

Gràcies a tothom!