ASSOCIACIÓ DE PARES I MARES D’ALUMNES
  • És l’organització que tenen les famílies per intervenir i cooperar en el centre.

• S’organitza mitjançant una Junta i Comissions que estan formades per pares i mares que de manera voluntària efectuen un conjunt de tasques necessàries per a l’escola.

• Es reuneixen tots els primers dilluns de cada mes a les 21 h.

• Treballa dins i fora del centre per la millora de l’ensenyament públic i per això forma part de la coordinadora d’AMPA de Castellar i és membre de la FAPAC:

• Correu-e escola:esteve_apa@yahoo.es.

• Web AMPA: www.ampasantesteve.cat.

• Servei de secretaria:

Secretària: M. Àngels Espunyes

• Horari d’atenció: Tots el dies de 8'30h a 13’00h. I dijous de 15 a 17 h.

• Servei d’acollida:

• L’AMPA ofereix als pares un servei d’acollida fora de l’horari escolar, amb unes monitores qualificades i amb experiència .

Matí

7.30 a 9 h

Migdia 1r. torn

Tarda

16.30 a 18 h

Migdia 2n. torn

• Servei de menjador:

• També s’ofereix el servei de menjador per a tots els socis de l’AMPA.

L’empresa que s’encarrega del servei de cuina del menjador és CAMPOSESTELA.

• Els monitors encarregats són qualificats i amb experiència.

Horari: de 12.30 h a 15.00 h. a infantil i de 13 h. a 15 h. a primària

Hi ha torns de menjador en funció de l’edat dels alumnes i els patis estan separats pels alumnes d’Educació Infantil.

L’Encarna, responsable de menjador dedica els dijous entre les 16.30h i les 17h. a l’atenció personalitzada pels pares que així ho vulguin, prèvia petició d’entrevista.

• Per sol·licitar el servei de menjador s’ha de trucar a l’escola de 8.30h a 9’30 al telèfon 679 841 162.

• Activitats extraescolars:

• La durada dels diferents cursos és de l’1 d’octubre al 31 de maig i l’horari és de 16.30 h. a 17.45 h.

Cal portar el full d’inscripció abans del dia 21 de setembre.