HÀBITS
  • A l'escola eduquem als alumnes en l'adquisició d'hàbits. Per aconseguir-ho necessitem la vostra ajuda i col·laboració.

• És per això que us demanem a vosaltres pares/mares, que ajudeu als vostres fills/es a que tinguin cura de la seva higiene personal i respectin les mestres i companys/es, així comles persones que els envolten. També les instal·lacions i tot allò que és de tots/es.

• D’altra banda, també és important que els/les ajudeu a organitzar-se.

• Els/les alumnes de primària hauran de saber seguir uns horaris, no descuidar-se del material que cal portar cada dia, acabar les feines a casa (deures) i lliurar-les amb puntualitat, endreçar-se la motxilla i dur només allò que es necessita diàriament. En totes aquestes qüestions la vostra actitud i la vostra col·laboració seran essencials.

Un dels hàbits importants que cal adquirir és el d’esmorzar a casa abans d’anar a l’escola. A mig matí només cal menjar una mica.