HORARIS, PUNTUALITAT, ENTRADES I SORTIDES.
  • Les classes a Primària comencen a les 8’30 h. i a les 15 h.
  • Les classes a Educació Infantil comencen a les 9 h i a les 15 h.
  • Les famílies que tinguin fills a Primària i a Infantil poden utilitzar el servei d’acollida que subvenciona el Departament d’Educació.
  • Cal ser puntuals, per tant preguem la col·laboració de tots/es.
  • Les portes del centre es tanquen cinc minuts desprès de l’entrada . Si s’arriba més tard cal portar justificant dels pares/tutors, per escrit i acompanyar-los fins l'edifici central i el conserge els acompanyarà fins l'aula.
  • Si un alumne/a arriba reiteradament tard i sense justificant, es considerarà que ha comès una falta lleu i s’avisarà la família perquè n’estigui assabentada, i després es prendran les mesures oportunes.
  • Degut el nombre d'alumnes que hi ha a l'edifici del cicle inicial, els dies de pluja, s'organitzarà la sortida de la següent manera:

Els nens /es de PRIMER sortiran per la porta principal del C.I.

Els nens/es de SEGON ho faran per la porta lateral (dels WC).

• A les hores d’entrada i sortida dels alumnes els pares/mares NO entraran al recinte de l’escola. (Excepte, P3 , P4 i P5).
  • És important que els pares i mares sigueu puntuals quan veniu a recollir als vostres fills/es , ja que a partir de les 12.30 h. (EI) , de les 13 (primària) i de les 16.30 h. la responsabilitat dels nens i nenes és de les famílies.
  • Passats 5 minuts de l’hora de sortida, portarem el vostre fill/a a la guarderia,si no l'heu recollit, per a què puguin estar atesos, la família s'haurà de fer càrrec del cost del servei pel temps utilitzat.
  • També es demana a tots els pares i mares que vénen en cotxe que NO aparquin en doble fila. D’aquesta manera ens estalviem tots plegats retards i embussos en el carrer de davant de l’escola, evitant al mateix temps, perills innecessaris pels vostres fills/es.