SALUT
  • REVISIONS ODONTOLÒGIQUES I VACUNES

• El CAP de Castellar, seguint les normes de prevenció i salut, passa pel centre, o posa els mitjans per fer les revisions odontològiques als nivells de primer i sisè.

• També s’administrarà la vacuna de l’ hepatitis A-B a sisè (tres dosis). Ja es notificarà la data en què es posaran.

• Si NO voleu que els vacunin o que no els facin qualsevol d'aquestes prevencions o actuacions, ho heu de comunicar a la professora-tutoraper escrit i signat. Si no ho feu, s’entendrà que doneu la vostra aprovació.

• MEDICACIONS

• Per administrar medicaments als alumnes cal que el pare,mare o tutor legal porti una recepta o informe del metge o metgessa on consti el nom de l’alumne/a, la pauta i el nom del medicament que ha de prendre.

• Així mateix, el pare, mare o tutor legal ha d’aportar un escrit on demani i autoritzi al personal del centre educatiu l'administració de la medicació prescrita al fill o filla sempre que sigui imprescindible que es faci en horari lectiu.
  • PEDICULOSI

• És important que durant tot el curs reviseu setmanalment el cabell dels vostres fills/es i preneu les mesures oportunes en cas de pediculosi (polls)