|
Escola Llorens Artigas Badalona |
|
Inici > Instal·lacions >
Edifici principal > Aula de música |
|
|||
Menú principal |
Edifici Ed. Infantil:
· P3-A Pollets · P3-B Vaques · P4-A Dofins · P4-B Peix manta · P5-A Metges · P5-B Bombers Edifici principal: Aules àmplies / Aules Ed. Especial
/ Biblioteca-Audiovisuals
/ Aules d'informàtica
/ Aula
d'acollida / Aula de psicomotricitat / Aula de música
/ Aula d'anglès
/ Gimnàs
/ Ludoteca
/ Hort escolar
/ Pistes
esportives / 2 patis |
||||
• On som • Qui som |
|
Aula de música |
|
Relació de
mestres / Horaris de
visites / Horari
escolar / Calendari
escolar / Lliurament
d'informes / Activitats
extraescolars / Material
obligatori / Sortides/Excursions / Menjars / Salut i
Higiene / AMPA / Ajuda als fills
/ Normes
de convivència i bon funcionament
/ Resolució
conflictes / Informàtica / Llibres i materials / Figura del col·laborador/a / Redistribució d'alumnes / Festes / Carta de
compromís educatiu |
|
L’aula de Música, amb la col·laboració de
tothom, s’ha pogut anar dotant d’eines i materials per dur a terme la
seva tasca. Tots els cursos tenen com a mínim una sessió de Música a la
setmana. També s’amplien els coneixements amb sortides musicals a l'auditori
de Barcelona, audicions organitzades per l'Ajuntament, concerts
realitzats pels propis alumnes, tallers de creació d’instruments i trobades
de dansa amb d’altres escoles. La música és un element que contribueix al
desenvolupament general de la personalitat de l’infant
i del seu comportament envers els altres. És per aquest motiu que des de
l’aula de música es planifiquen activitats d’ensenyament-aprenentatge
en les quals la música és la protagonista, ja que s’aprèn música fent-ne. Els objectius que es pretenen assolir són
els següents: - Interpretar individualment i col·lectivament cançons tradicionals
catalanes i d’arreu del món i paral·lelament assolir una emissió de veu
correcta. - Assolir l’hàbit i l’actitud d’escolta, com també dels coneixements
bàsics, instruments, obres, formes i autors, que permeten gaudir de l’audició
musical. També demostrar sensibilitat, comprensió i creativitat amb un bon
gust estètic i artístic en la pràctica musical. - Adonar-se dels elements fonamentals del llenguatge musical: ritme,
melodia, expressió i acompanyar cançons amb suport rítmic o melòdic amb
instrument de percussió determinada i indeterminada. A més, en el tercer curs
s’incorpora l’aprenentatge de la flauta. - Assolir justesa i precisió rítmica, a partir del
moviment del propi cos, de la pràctica de jocs i danses, i participar en la
vida musical de l’escola i de l’entorn. |
|||||
|
|
|
|||
Activitats |
|||||
• Sortides • Horaris Psicomotricitat i Ed. Física • Acompanyament 5è-P5 • Acompanyament 4t-P4 |
|
|
|||
|
|
|
|||
Enllaços |
Les TIC a l’escola |
||||
• Biografia d’en Josep Llorens Artigas |
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|
||
|