|
LA CLASSE DE 4t, 5è I 6è |
En aquesta classe estem els nens i nenes de 4t, 5è i 6è en total aquest curs som 14. A la classe no ens seiem per cursos ni edats i així uns als altres ens ajudem a fer les tasques i formem un bon grup.
La heterogeneitat del grup comporta el desenvolupament d'unes estratègies d'aprenentatge per damnunt d'altres: autonomia, autoorganització, autoaprenentatge, autodeterminació, participació i cooperació en el grup.
Aprendre a viure en un aula rural suposa, entre altres coses, adquirir independència vers el treball a la vegada que es forma part d'una col·lectivitat.
Així, l'exploració, la planificació del treball, la recerca, la selecció, la utilització de diferents fonts d'informació, el resum i la síntesis del treball realitzat per aconseguir una millor comprensió són procediments que els nens/es van adquirint i perfeccionant a lo llarg de la seva escolarització, atenent al model d'escola rural.
![]() Escoltem als nostres companys.jpg |
![]() Estudiem molt.jpg |
![]() Expliquem el que hem apres.jpg |
Última actualització