París

París ha estat la opció més votada a partir de totes les opcions de ciutats, on anar de viatge de fi de curs segons els alumnes de 1º de batxillerat i cicle formatiu.

Quan semblava que el tema del viatge estava ja resolt, van sorgir problemes inesperats d'alumnes que no volien asistir al viatge per culpa de les 48.000 pts que costava el viatgea París.

Al final només vem anar a París un total de 28 contant els tutors, que van sortir d'aquí el dia 12/03/01 a las 19h, amb autocar.

El primer dia vem arribar després d'un llarc trajecte per la nit a Futuroscop, on vem passar tot el dia. Al acabar la visita de Futuroscop, ens vem allotjar a uns dels hotels que hi havia al parc, un cop instalats vem anar a sopar fora d l'hotel on en el pis d'abaix hi habia una sala recreativa. Després de sopar hi va haber temps lliure per la nit per qui volgués estari jugant o ballant a la "minidisco".

El segon dia, després de llevarnos i esmorzar, vem agafar l'autocar rumb a París.

Un cop a terra ferme vem començar a fer la visita, i el primer lloc a visitar va ser la torre Eifeld. Després de visitar-la i haber-hi dinat, ens vem pujar a un vaixell, el qual ens portaria a fer un tomb per el riu Sena. Després de sopar ens vem dirigir cap el hotel per instalar-nos

Quan ens vem aixecar el tercer dia vem anar a visitar