“El reliquiari
de Calderón de la Barca”: un
exemple d’interdisciplinarietat en la
didàctica de conservació i restauració
de béns culturals.
La finalitat
d’aquest artícle és
explicar la reflexió que es va fer
davant de la peça del “Reliquiari
de Caldreón de la Barca” arran
del seu ingrés a l’ E.S.C.R.B.C.C.
No cal dir que la curiositat de la peça
també ens va cridar l’atenció,
però encara vam trobar més
interessant el fet que la intervenció
es podia realitzar des de diferents especialitats,
establint un exemple de col·laboració
interdisciplinar molt clar a nivell dicàctic.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . .
“El reliquiario de Calderón
de la barca”: un ejemplo de interdisciplinariedad
en la didàctica de conservación
y restauración de bienes culturales.
La finalidad
de este artículo es explicar la refexión
que se hizo frente a la pieza del “Reliquiario
de Calderón de la Barca”, a
raíz de su ingreso en la E.S.C.R.B.C.C.
No es necesaro decir que la curiosidad de
la pieza también nos llamó
la atención, pero aún encontramos
más interesante el hecho de que la
intervención se podía realizar
desde diferentes especialidades, stableciendo
un ejemplo de colaborqación interdisciplinar
muy claro a nivel didáctico.
. . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
“The relic of Calderón de la
Barca”: an example of interdisciplinarity
in conservation and restoration of cultural
heritage didactics.
The aim of this article
is to explain the reflexions done on teh
piece “the relic of caldeón
de la Barca” after its arrival to
the E.S.C.R.B.C.C. It is obvious that the
peculiarity of the piece also attracted
our attention, but we found even more interesting
the fact that the intervention could be
carried out following the patterns of differennt
disciplines, thus establishing a perfect
didactic example of inter-disciplinary co-operation.
M.Àngels
Balliu i Badia, Professora de Pràctiques
de Conservació i Restauracó
del Document Gràfic. ESCRBCC.
Rosa Rocabayera Viñas, Professora
de Biologia, Física i Química.
ESCRBCC.
|