aa

La festa de Carnaval és una festivitat molt valorada pels infants. És una festa que connecta amb l'alegria i la disbauxa, una festivitat d'esperit transgressor que els infants gaudeixen amb una gran diversió.

Els infants més grans de l'escola són els encarregats de les normes boges, les consignes que el rei Carnestoltes ens dicta per una setmana ben particular: venir a l'escola amb un vestit elegant, portar el pijama posat, vestir d'un únic color, lluir un pentinat estrafolari... cada curs les normes boges són ben originals i ens dibuixen un somriure.

....

Tallers de maquillatge, normes boges, conèixer el rei Carnestoltes... és una setmana d'emocions i diversió.

Els infants estan desitjant que arribi el dia de Carnaval per poder disfressar-se, i llavors la fantasia, l'originalitat i les rialles estan assegurades!

Benvingut, rei Carnestoltes, gaudirem durant una setmana molt intensa el teu regnat!

ESCOLA CAVALL BERNAT Rambla Badal 113, 08014 BARCELONA . . . . . . . . . .. . . . . . .. .................................... ... ..CONTACTEU: 933322930 ..-Correu: escavallbernat@xtec.cat