Excursió per les Rodalies de Sabadell, per Miquel Barahona de 6è A

El dia 26 de octubre cinquè i sisè de l’escola Miquel Martí i Pol van anar d’excursió a les rodalies de Sabadell.

El recorregut que van fer va ser el següent, primer van anar tots amb autocar fins al punt on comença el Torrent dels Colobrers, situat entre Sabadell i Castellar del Vallès, al costat del Riu Ripoll. Allà van caminar pel Torrent tranquil·lament fins que van arribar a una font amb una petita barsa, on van esmorzar i també van poder jugar una estoneta.

Després van continuar el recorregut fins a arribar a Togores. El camí el van fer poc a poc. Cap el migdia van dinar a un lloc gran i amb moltes branques i molts arbres per fer cabanes. Els nens quan van acabar de dinar van fer uns grups i van fer cabanes. Els hi van sortir molt boniques.

Després de dinar van anar a la Salut on els hi esperava els autocars. Abans de marxar cap a l’escola, com que era d`hora van jugar una mica.

El camí va ser llarg i els nens estaven una mica cansats però els hi va agradar.