TALLERS

La Regidoria de Medi Ambient amb el Consell Comarcal ens ha ofert la possibilitat de fer uns tallers relacionats amb aquest tema: el reciclatge, el compostatge i la prevenció de residus, per tal d'ajudar a concienciar a l'alumnat i a tot el personal del centre:

El compostatge va a l'escola
Objectius:

• Entendre la importància del reciclatge dels diferents tipus de residu.
  • Aprendre els beneficis de separar la matèria orgànica i el seu cicle.
  • Aprendre el llenguatge del compostatge.
  • Reflexionar sobre la dificultat de fer encaixar el medi ambient enmig d'altres interessos.
    Han construït un mini-compostador.

Què en fem de les deixalles?
Objectius:

• Conèixer els arguments a favor de la reducció dels residus i el reciclatge.
  • Aprendre a separar les deixalles. Associar els colors dels contenidors segons el residu que hi va.
  • Fomentar l'hàbit del reciclatge, la reutilització i la reducció dels residus.

Intercanviadors de matèria
Objectius:

• Analitzar els diferents tipus de materials dels quals estan formats els objectes quotidians dels alumnes.
  • Valorar l'aprofitament i l'estalvi dels recursos naturals.
  • Fomentar la prevenció de residus
  • Treballar l'actitud d'altruisme i companyerisme, actituds lligades a la prevenció de residus.