EL PERIODE D'ADAPTACIÓ

Ja que els primers dies a l'escola per a molts infants els hi costa molt, preparem un periòde d'adaptació, per a que l'infant tingui un ambient favorable durant la seva estada a l'escola.

Per poder afavorir aquest periòde és molt important el paper de l'adult. A l'hora de l'entrada a l'escola és convenient que el pare/mare, acompanyin a l'infant fins a l'aula corresponent, tot estimulant l'entrada a l'escola i fent acomiadaments breus sense fer-ho d'amagat i avent-ho explicat prèviament.

El nen/a haurà de saber i entendre que l'adult li vindrà a buscar quan pasi una estona i que el fet que els deixin a l'escola, no significa que no els tornin a veure.

Durant els primers dies a l'escola, els infants podran fer un període més curt, tot i així l'assistància de l'infant haurà de ser continuada i l'hora de la recollida haurà de ser a l'hora establerta.

Per altra banda dins de l'aula es treballaran conceptes relacionats amb el periòde d'adaptació i es farà tot el possible per a que aquest periòde sigui fàcil per a tots.

MENÚ PRINCIPAL