SALUT ALIMENTACIÓ I DESCANS:

La nostra escola té l´autorització sanitària per tal de poder utilitzar el servei de menjador. Això significa que hem passat una sèrie d´inspeccións necessàries, tant de les instal.lacions com dels controls que s´han de realitzar per garantir unes bones condicions higienico-sanitàries.

És un servei de catering, optatiu al que poden accedir tant diariament com puntualment totes les famílies.

El nostre personal està format en matèria de seguretat i higiene i a la vegada fomenten uns hàbits a l´hora de com menjar i com comportar-se a taula.

Els menús són elaborats pel personal especialitzat de l´empresa de catering. Cada mes ens fan arribar el menú menusal que nosaltres fem arribar a les families.

Desprès de dinar tots els nens fan la migdiada o bé si no dormen descansen una estona.

Durant l´assistència del nen/a , els pares hauran de tenir informat, en tot moment, al personal docent del centre, de possibles malalties que tingui el nen/a en aquell moment, per tal d´evitar possibles contagis als altres.

Els nens com a norma general no poden venir a l´escola si estan malalts i sobretot, amb febre superior a 37ºC, conjuntivitis, erupcions a la pell, diarrees, vòmits, paràsits intestinals, polls o qualsevol altra malaltia infecto-contagiosa que pugui presentar un perill per a la salut dels escolars. Els pares seran responsables de donar tota la informacio necessària al personal del centre per atendre de la manera més adequada a cada nen... Informació referent per ex: medicaments que hagi de pendre, aliments que no pugui menjar, disminucions físiques o psíquiques,etc.

MENU PRINCIPAL