RELACIÓ FAMILIA/ ESCOLA:

Per a una bona educació dels petits, a la nostra escola és imprescindible una bona relació entre les families i les mestres.

Les tres classes compten amb una llibreta, on les mestres escriuen desde les activitats que s'han realitzat durant tot el dia, fins a com ha estat el nen durant la seva estada a l'escola. De la meteixa manera, aquesta llibreta també serveix per poder informar els pares a les mestres de com es troben els nens a casa.

Per altra banda, les diferents mestres, elaboraran cada trimestre un informe de cada nen, per poder fer un seguiment individual desde principi de curs fins al final.

Durant tot el curs es faràn 3 reunions :

En el primer trimestre, concretament a principi de curs, es farà una reunió general, en la qual es fa una petita presentació dels diferents membres que hi treballem a la llar. En aquesta reunió es parlarà dels objectius generals de cada classe,i del funcionament del nostre centre.

A finals del primer trimestre es farà una segona reunió per poder explicar a les families que s'ha treballat durant aquest període de curs, i quines es faran cap al segon trimestre.Finalment es donarà pas a l'entrega de l'informe individual de cada nen/a.

Finalment al final del tercer trimestre es farà l'última reunió per fer una petita avaluació de com ha anat el curs, d'aquesta manera cada any podrem anar millorant una miqueta més, gràcies a la col.laboració de les families.

MENÚ PRINCIPAL