capçalera

m1m2m4m5m6

hosting

FESTA DE BENVINGUDA NOU CURS ESCOLAR 2014-2015

El passat dimecres 24 de setembre a les 10h, vam fer la “Festa de benvinguda” al nou curs. Els nens i nenes de l’escola i tots els mestres vam sortir al pati per fer la inauguració.

Cada curs va fer una serp ballant al ritme de la música. El primer de cada fila portava una lletra ben gran.
Un cop acabada la música, una alumna i un alumne de sisè ha anat cridant a cada curs, amb el rodoli que prèviament  havia preparat cada classe. Així hem descobert el missatge de benvinguda: “BON INICI DE CURS 14-15”.

Es van presentar a tots els mestres i als nous alumnes que han començat l’escola. En acabar es va fer una gran rotllana i vam esmorzat tots junts.

Sabeu qui ha decorat les lletres de benvinguda? Tots els nens d’Educació Infantil a la nostra festa de fi de curs passat en el taller de pintura.

Tots i totes ens ho hem passat molt bé i hem gaudit d’una bona estona amb moltes ganes de treballar moooolt!!!!!!

CAM 1
CAM 2

XTEC
EDU
© b7001346@xtec.cat , C/ Salvador Espriu, 6 - 17458 Fornells de la Selva, tel. 972 476 331.