|
|
Taller d'estudi |
|
|
L'Ajuntament d'Olot, mitjançant el Pla Educatiu d'Entorn, ofereix uns tallers d'estudi assistit (TEA) als instituts. Aquests tallers són totalment gratuïts per als alumnes de l'institut.
L'institut es compromet a vetllar perquè el taller funcioni com a ajuda en l'aprenentatge. |
|
|
|
|
|
|
|
Normativa
1. L'assistència és obligatòria (més de tres dies sense assistir al TEA i sense justificar-ho, l'alumne queda exclós).
2. És obligatori portar el material per a treballar i/o estudiar.
3. Cal respectar els companys i els monitors.
4. Cal respectar el material de l'aula.
5. Es prega la màxima puntualitat. |
|
|
|
|
Inscripció:
Imprimeix el document que trobaràs en el següent enllaç: Full de sol·licitud i torna'l al centre degudament signat. |
|
|
Horaris |
Dimarts |
de 4 a 1/ de 6
d' 1/4 de 6 a 2/4 de 7 |
Dijous |
de 4 a 5
de 5 a 6 |
|
|
|
|
|
|
Preguntes freqüents: |
|
|
Com ho he de fer per inscriure'm al TEA? |
|
Molt senzill, s'ha de demanar un full de sol·licitud al tutor o imprimir el que hi ha a l'enllaç d'aquesta pàgina, i tornar-lo signat pels pares i per l'alumne. |
|
|
Quan puc començar a anar al TEA? |
|
Les incorporacions al TEA es fan sempre a principi de mes. Si deicideixes apuntar-t'hi t'hauràs d'esperar fins al mes següent per poder començar. |
|
|
Com sé si puc començar a anar al TEA? |
|
La coordinadora LIC de centre informa el tutor de quan pots començar. |
|
|
Què passa si incompleixo les normes del TEA? |
|
L'alumne que incompleixi les normes del TEA (més de tres faltes injustificades o un mal comportament) perdrà el dret d'assistència al taller i la seva plaça serà ocupada per un altre alumne. |
|
|
Què és l'informe de valoració del TEA? |
|
Cada trimestre arribarà a casa, juntament amb les notes, un informe del TEA. Aquest informe l'elabora el monitor del taller. |
|
|
Què es valora en l'informe dels monitors del TEA? |
|
Els monitors valoren la puntualitat, el respecte cap als altres, el respecte de les instal·lacions, l'assistència, el comportament... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|