Vedruna
Tel - 972300204
Fax - 972610657

El Nostre Estil:

• L'amor considerat com a punt de partida per a una educació integral i l'únic mitjà que la fa possible
  • La relació senzilla i propera entre tots els que formen la comunitat educativa, que és creadora d'un ambient de família.
  • Una educació motivadora que desperta i fa créixer les possibilitats dels nens i dels joves i ajuda a descobrir les pròpies qualitats per posar-les al servei de la societat.
  • Partir de tot allò que hi ha de positiu en cadascú, col la millor manera de corregir els errors.
  • Una educació personalitzadora que integra harmònicament totes les dimensions humanes.
  • Una pedagogia activa, realista i pràctica.
  • Harmonitzar l'exigència amb flexibilitat: serietat i rigor de fons, però suavitat i creativitat en la forma i en els mitjans.
  • Compromís amb els interessos dels pobres i promoció de la justicia i de la solidaritat
  • L'alegria, facotr essencial en l'educació i mitjà indispensalbe per a afavorir el desenvolupamnet de l'alumne.
  • La constància, la tenacitat, l'amor al treball i el treball ben fet, base d'una tasca educativa responsable.

No hi ha una educació veritable que no vagi recolzada en el convenciment i coherència dels pares i dels educadors.