ELS COLORS DE LA TARDOR

Enguany hem volgut iniciar el treball de l'àrea de plàstica estretament relacionada amb les estacions de l'any i els elements que d'elles se'n deriven. Hem començat per la Tardor amb un material que aquesta estació genera amb escreix, les fulles.
Entre tots els alumnes de l'escola hem recollit sacs plens de fulles caigudes dels arbres i de tots colors, també hem incorporat elements com branques, palla, glans....
L'objectiu és fer un dibuix al pati amb aquest material, de manera que formes i colors es barregin..
A la tarda tota l'escola ens hem trobat a l'aula dels petits i després de veure i parlar sobre les formes i colors de la tardor hem decidit el nostre dibuix. .
Hem sortit al pati i aquí teniu el resultat. És un treball efímer doncs el vent s'encarrega de desfer-lo, malgrat tot el resultat ha estat molt interessant i diferent.
En una altra sessió hem escollit una de les nostres produccions fotografiada, per continuar-la a traves de la tècnica del punteig.
I per últim hem volgut acabar la figura amb pintura.
La classe dels mitjans ha recollit l'experiència mitjançant un mapa conceptual.
La classe dels petits també ha volgut dir-hi la seva, i amb ceres toves ha plasmat els colors i formes de la tardor.

A partir del treball de: Eudald Alabau i Pilar Gomà