BICICLETADES 2005

ALGERRI

El dia 18 de maig els nens/es de Cicle Inicial, Mitjà i Superior van anar a visitar amb bicicleta les instal·lacions de la Comunitat de Regants del canal d'Algerri. Després de la visita i havent esmorzat coca amb xocolata, van fer una mica més de recorregut.

CASTELLÓ

A finals de maig els nens/es de Cicle Mitjà i Superior van anar fins a Os de Balaguer amb bicicleta. Allí varen visitar els afores del castell del poble. Per acagbar van jugar un partit de futbol amb els nens de l'escola d'Os.
Els nens de Cicle Inicial el dia 9 de juny van fer una ruta pels camins de l'entorn del poble.

IVARS

El dia 26 de maig els nens/es de Cicle Inicial, Mitjà i Superior van anar amb bicicleta al Cap de l'Horta.

Els alumnes d’Infantil i  alguns de Cicle Inicial dels tres pobles van fer un circuit pels patis.