BICICLETADES 2006

GRUP DELS GRANS

El dimecres dia 17 de Maig els nens/es de 2n de cicle inicial, mitjà i superior d'Algerri van fer una sortida amb bicicleta. El  nostre objectiu era trobar-nos amb els nens de Castelló de Farfanya, a mig trajecte, seguint el camí de la Comunitat de regants d'Algerri, i així ho vam fer. Vam esmorzar plegats i van compartir una estona d'esbarjo.

El dimarts dia 30 de Maig la sortida amb bicicleta la vam fer els nens/es de 2n. de cicle inicial, mitjà i superior d'Ivars de Noguera. Vam arribar fins a la piscifactoria d'Alfarràs. Allí ens van ensenyar les instal·lacions i tot el seu funcionament. Aprofitant la sortida vam fer un esmorzar de grup amb coca i xocolata.

bicig1
bicig2

GRUP DELS PETITS

El circuit amb bicicleta al pati de l'escola, els nens/es d'Infantil i 1r. curs, tant de les escoles d'Algerri com d'Ivars el vam realitzar, durant el mes de juny. Tots dos circuits van ser prou emocionants per a què s'ho passessin d'allò més bé.
D'altra banda, el dia 26 de maig, els nens/es de 1r i 2n de Castelló de Farfanya van anar amb bicicleta fins a la font del Portal d'Àger. Aquest mateix dia els nens d'Infantil van fer un circuit al pati de l'escola, força divertit.

bicip1
bicip3