BICICLETADES 2007

GRUP DELS GRANS

El dia 11 de maig al matí els nens/es de 2n de cicle inicial, mitjà i superior d'Algerri van anar a la "Bassa dels Horts" o bassa nova amb bicicleta. Tots van gaudir del paisatge i en arribar van poder jugar per l'entorn de la bassa, tot observant la flora i la fauna: granotes, nius amb ous... Per recuperar forces van esmorzar coca amb xocolata, i un cop descansats van tornar camí a l'escola.

La tarda del dia 22 de maig els nens/es de cicle mitjà i superior de Castelló de Farfanya van anar a Ós de Balaguer, a la font. Tot i que feia una mica de calor, la sortida va anar molt bé, i només els més joves van necessitar reposar una mica al cotxe degut al cansament. En arribar a la font tots els nens es van poder refrescar una mica.

Tots els nens d'Ivars de Noguera de cicle mitjà i superior, el dia 24 de maig al matí, van sortir amb bicicleta fins a Andaní. De tornada van parar al camp de futbol d'Alfarràs i allí van esmorzar. Va fer molt bon temps i no van tenir cap tipus d'incidència.

algerri2
ivars2
castello1
castello2

GRUP DELS PETITS

Els més petits de la ZER, cicle Inicial i Educació Infantil, varen fer uns circuits pels patis i/o sales polivalents de les respectives escoles. Cons, cercles, rampes, cordes... feien més difícil les conduccions de les bicicletes, però com a bons ciclistes van salvar els obstacles.
Cal dir que tots els alumnes anaven ben equipats amb el casc. Aquí podeu veure els nostres petits ciclistes.
ivars1
algerri1