BICICLETADES 2008

GRUP DELS GRANS

El matí del dia 12 de maig els alumnes de Cicle Mitjà i Superior de Castelló van anar al poble d'Ós de Balaguer amb bicicleta. L'anada va ser llarga i dura, però un cop allí van poder descansar a la font i tot seguit van anar a visitar l'escola on van jugar amb els amics d'allí. La tornada va ser més ràpida i lleugera, ja que era baixada.

El dia 13 de maig els alumnes de CM i CS del CEIP Sant Sebastià d' Ivars de Noguera vam fer una sortida amb bicicleta al camp de futbol d'Alfarràs. A les 9 del matí ens vam reunir a l'escola tots equipats amb casc, ulleres de sol, guants, protecció solar, el xandall i la bicicleta!!.
El recorregut ens va agradar mot perquè vam passar per la vora del riu fins arribar a un pont que ens va portar a Andaní, on vam descansar una estona. Tot seguit vam continuar fins arribar a Alfarràs on ens vam menjar un bon esmorzar i jugar una estona!.

El matí del dia 30 de maig els alumnes de CM i CS d' Algerri vam anar al riu Noguera Ribagorçana amb bicicleta. A l'arribar vam esmorzar coca i xocolata en un lloc on hi havia taules per menjar i també vam poder jugar. Després vam anar pels voltants del riu, tot gaudint del paisatge i observant la natura. Mentre érem allí vam tenir l'oportunitat de veure l'alliberament de truites al riu per poder-les pescar. Va ser molt interessant. Un cop descansats vam tornar a l' escola, tot observant els pobles del voltant.

GRUP DELS PETITS

Els alumnes d'Educació Infantil i de Cicle Inicial de la ZER també van celebrar la bicicletada. Van recórrer diferents circuits als patis de les escoles o als respectius pavellons.
Els alumnes havien de seguir tot el recorregut esquivant cons, cèrcols i cordes, pujar i baixar rampes per arribar finalment a la meta. Per fer-ho, però, calia anar en compte i ser molt cuidadós per no cometre cap errada.