16ª TROBADA D'ESCOLES RURALS

Enguany, totes les escoles rurals de la comarca de la Noguera vam celebrar la 16ª trobada d'Escoles Rurals. Va ser el dia 16 de maig a Castelló de Farfanya, un dels tres pobles que formen part de la nostra Zer Serra Llarga.
El programa va començar amb la benvinguda i amb un esmorzar de germanor per a tots els assistents, mestres i alumnes.
A l'acabar l'esmorzar els alumnes d' Educació infantil, Cicle inicial i mitjà van assistir a un espectacle del grup teatral Xip-Xap a la sala polivalent.

Després van fer un recorregut per tot el poble, per tal d'observar els llocs més interessants com l'Església de Sant Miquel, el Castell, l'Ajuntament, l'Església de Santa Maria, la Font Monumental, els carrers porxats, ...

Els alumnes de Cicle Superior van realitzar una visita guiada per la localitat: recorregut urbà, molins d'oli, reg del canal i forn de pa. En cada lloc ens van fer unes explicacions molt interessants i els alumnes van poder omplir unes fitxes per tal de complementar la visita.

Al migdia, tots vam dinar als voltants del riu Farfanya, a prop de l'escola.
Després de dinar vam assistir tots junts a l'espectacle de " Karoli, l'home roda" i a l'acabar tothom va marxar als seus respectius pobles.

Va ser una jornada de retrobament i que pretén establir llaços d'amistat i de relació humana entre tots els nens, nenes i professorat de les nostres contrades.