BICICLETADES 2009

CASTELLÓ DE FARFANYA

El dia 7 de maig tots els nens i nenes de l'escola van anar fins a la font del Portal d'Àger. No tots portaven bicicleta, però. Cal destacar l'esforç dels més petits, els quals ja hi van deixar les bicicletes.

Tot caminant els petits i amb bicicleta, els grans, van continuar fins a la Peixera (petit pantà d'on l'aigua es distribueix a les cecles des del temps dels sarraïns). Els més valents/tes van continuar fins als dipòsits d'aigua tot mirant els ametllers i camps de blat vora el camí.

Llavors van esmorzar coca amb xocolata a la font del Portal d'Àger.

IVARS DE NOGUERA

El matí del dia 13 de maig els alumnes de Cicle Mitjà i Superior d'Ivars de Noguera van anar amb bicicleta fins a Andaní.

Un cop allí van poder visitar el poble.

El 20 de maig els nens i nenes d'EI i CI d'Ivars de Noguera van fer un circuit amb bicicletes i quan ja estaven ben cansats van esmorzar amb tots els nens i nenes de l'escola. Aquest esmorzar va ser organtizat per l'AMPA.

La veritat és que feia dies que l'esperaven! I s'ho van passar d'allò més bé!

ALGERRI

El 15 de maig els nens i nenes d'CM i CS van anar a la Figuera, és un poble abandonat situat a 4 o 5km d'Algerri. Havent arribat a la font, sota el poble, van esmorzar coca amb xocolata. Després van visitar el poble que en el dia d'avui està abandonat. Després de la visita van tornar cap a Algerri tot guadint del paisatge.

A la tarda els nens i nenes d'EI i CI van fer un circuit al pati.