BICICLETADES 2010

CASTELLÓ DE FARFANYA

El dia 10 de maig els nens i nenes de l'escola van fer una sortida per conéixer l'entorn, estar en contacte amb la natura i fer esport. Grans i petits van anar fins a la font del Portal d'Àger, alguns duien les seves bicicletes amb rodetes, altres sense i d'altres van haver d'anar a peu. Cal destacar l'esforç dels més petits, els quals es van esmerar en anar amb les seves bicicletes o caminar; en Toni, el Kiril, la Shakira i el Ruben van seguir els més grans passat la font del molí i, si per ells hagués estat, haguessin arribat més lluny i tot! Van tornar cap a la font del molí i van anar caminant amb els nens i nenes d'EI i els altres companys i companyes de CI fins a la Peixera (petit pantà d'on l'aigua es distribueix a les cecles des del temps dels sarraïns). Tot seguit van tornar cap a la Font del Portal d'Àger, on van poder jugar amb tots els estris de sorra i van gaudir d'allò més.

Mentres tant els grans de l'escola que portaven bicicleta van arribar fins a Os de Balaguer amb encara no 45 minuts. El que més els va costar va ser l'últim tram pendent de l'entrada del poble. Un cop allà van poder beure i refrescar-se una mica a la Font de Sant Pitot.

La tornada al poble va ser molt ràpida, amb 15 o 20 minuts ja eren a la font del Portal d'Àger on tots plegats van poder esmorzar coca amb xocolata.