JORNADA ESPORTIVA A BALAGUER

El passat 4 de desembre de 2009, els i les alumnes de Cicle Superior de la nostra ZER vam participar a la IV Trobada Esportiva que va tenir lloc a Balaguer, juntament amb altres escoles de la comarca.
El dia va ser força complert.
Arribàrem a Balaguer sobre les 10:15 del matí i ja ens esperava un esmorzar de coca amb xocolata i un suc per agafar forces fins a l’hora de dinar.
Després, dividits en 4 grups, vam practicar esports d’equip com l’handbol i el bàsquet, on, després de fer un bon escalfament, vàrem aprendre algun joc i fer un petit torneig.
A la piscina coberta, també vam fer activitats aquàtiques: concursos de salts, practicar els diferents estils de natació i jugar amb els companys i companyes.
A part, s’ha de dir, que vàrem aprendre un esport desconegut per a nosaltres: el dodgeball. Es tracta d’un esport semblant al joc del cementiri però amb algunes variants que el fan més divertit.
Un cop els 4 grups van haver passat per tots els esports, res ens venia més de gust que dinar l’entrepà que portàvem de casa i seguir jugant amb els nous amics i amigues d’altres escoles de la comarca que havíem fet durant el dia. Vam tornar al poble sobre les 16:30 h de la tarda.
Ens ho passàrem molt bé, ja que vam conèixer a molts nens i nenes de la nostra edat i també vàrem aprendre jocs i un esport nou per a nosaltres.

Les nenes i nens de Cicle Superior de la ZER Serra Llarga