BICICLETADA CASTELLÓ DE FARFANYA CURS 2010/2011

El dia 9 de maig tots els nens i nenes de l'escola van fer la bicicletada a Castelló de Farfanya.
Després de fer-se unes fotos a la part nova de l’escola, van anar tots junts a la Font del Portal d’Àger. Un cop allí van fer tres grups.
Els nens i nenes d’Infantil i CI van anar a la Peixera. Els primers van anar-hi, alguns a peu i d’altres en bici, amb les senyoretes Esther i Ramona. El segon grup, els nens de 1r i 2n, van anar amb bicicleta a la Peixera a amb la senyoreta Diana. Allí es van trobar els alumnes d’Infantil i CI, van esmorzar coca i xocolata a l’ombra dels xops i saücs.
El grup dels grans, alumnes de 4t i 5è amb el mestre David, van anar a Os de Balaguer, arribant fins a la Font de l’entrada del poble, a prop de l’escola. Allí van beure i es van refrescar. Després va arribar la senyoreta Diana i van anar a la Peixera on es van trobar amb la resta de l'escola.
Tot seguit van pujar a l’Ermita de Sant Domènec. Els va costar arribar-hi perquè hi costa pendent. A continuació van esmorzar a la Font del Portal d’Àger on es van retrobar amb els petits.
A les dotze els nens i nenes d'EI van anar cap a casa i els de CI van fer altres tasques a l'escola.
Els grans vam seguir fins a les Tres Creus i van donar un tomb pel poble fins la una de migdia. Tothom va gaudir d'aquest dia.