BICICLETADA IVARS DE NOGUERA CURS 2010/2011

Com a Algerri, a Ivars de Noguera també vam fer la bicicletada en dos dies diferents.
Divendres dia 13 de maig, els nens i nenes de CM i CS, van anar amb bicicleta a visitar l’escola d’Alfarràs.
Es varen trobar a l' escola a les 9 del matí equipats amb: casc, gorra, crema solar, esmorzar, beure i, per descomptat, la bicicleta. Van marxar acompanyats del professor David, la senyoreta Pepita i la senyoreta Maite (que anava amb cotxe) en direcció cap Andaní. De camí es van aturar a la piscifactoria on vam observar les truites que s’hi crien.
Pujant la costa d’Andaní, una nena de la classe va tenir un petit accident però, per sort, va poder seguir sense problemes.
A continuació seguiren fins al camp de futbol d’Alfarràs on esmorzaren. En el moment de marxar cap al col·legi d’Alfarràs es van adonar que a un nen se li havia punxat una roda de la bici.
Tot seguit van anar a l’escola d'Alfarràs, on van aparcar les bicis i el senyor Director els la va ensenyar.
Un cop visitada l’escola era el moment de tornar al poble. Aquest cop però, per l’altre costat del riu.
Va ser un matí molt divertit i una mica cansat.
Uns dies més tard, el 17 de maig, va ser el torn dels/les alumnes d’Infantil de l’escola Sant Sebastià.
Tal i com és costum, els nens i nenes de la classe dels grans van ajudar a construir un circuit el més espectacular possible per a que els petits s’ho passessin molt bé.
Els petits van dur a terme el circuit de diverses formes i en diferents direccions supervisats per l’ajut dels/les grans de l’escola.
A mig matí van esmorzar entrepans i sucs de fruita.
Tots els nens i nenes s' ho vam passar genial.