BICICLETADES A ALGERRI 2013

El passat dia 27 de maig l'alumnat de P3 fins a 2n van fer la bicicletada.

Com el curs passat van sortir amb la bicicleta de l'escola i tot pedalant van anrribar a les instal·lacions de les piscines municipals. Allà van seguir un circuit que havia preparat el mestre d'educació física, el David. L'alumnat va estar acompanya pel David, la seva tutora, la Consol i el mestre de religió, l'Adrià.

Anaven tots molt ben equipats, amb les bicicletes a punt, el casc i amb ganes de pedalar! Tot i fer una mica de fred, s'ho van passar molt bé!

A continuació podeu veure unes quantes fotografies de la sortida.

El dia 29 de maig l'alumnat de cicle mitjà i cicle superior van anar a la Tossa. Estaven en forma i van poder arribar fins a "les vinyes". Van fer un total de 7.1km d'anada i 7,1km de tornada, un total doncs de 14.2 km! Van sortir de l'escola a les 9h i tornant van parar a la Bassa una estona per a disfrutar del paisatge i observar la flora i la fauna de l'entorn. A les 12h ja havien arribat a l'escola. Entre tots i totes van fer un circuit al pati que van fer sense dificultat. Podeu veure algunes fotografies de la sortida!