HEM ANAT A BALAGUER

ZER  Serra Llarga

Activitats: Visita a l'exposició: "Lleida mosaic de patrimonis", ruta per Balaguer i visita a l'ajuntament i a la radio. Per la tarda vam anar a veure el teatre per dins.

Mapa:
mapa1

Cicle: C. Mitjà i
C. Superior

Durada: de 9:00 a 17:00 hores

Tf de contacte:

gratuït (Sense transport)

Valoració mestres:

mestres1

Valoració alumnes:

alumnes1

expo1

Quan vam arribar ens van explicar el que havíem de fer. Després un senyor ens va donar unes fitxes i ens van distribuir en grups. En aquests fulls hi havien unes preguntes que les respostes les havíem de trobar als  plafons. Cada plafó contenia informació sobre una  comarca de Lleida.
Abans de marxar fèrem un joc d'endivinar un tresor, que estava amagat al convent de Santa Maria de Bellpuig de les Avellanes.

A l'Ajuntament ens van ensenyar un retaule.
Una guia ens va ensenyar pis a pis. Al primer pis hi havia  el despatx de l'alcalde, la secretaria i una  oficina. Al segon hi havia la biblioteca d'abans i l'hemeroteca. Al tercer hi havia els despatxos de les secretàries i una sala on hi feien les reunions i al quart hi havia la ràdio.
Finalment una senyora ens va acompanyar a fer un vol per la plaça Mercadal de Balaguer
.

ajunta1

teatre1

Vam anar al teatre de Balaguer.
Va venir un senyor per ensenyar-nos el teatre per dins.
Ens va ensenyar els contrapesos per pujar i baixar el teló, una paret que tenia un mirall perquè no passés el foc als espectadors, i també anava bé pels que ballaven,  per  corregir els seus moviments... Vam visitar  els vestuaris  dels actors. Després vam baixar al soterrani i ens va ensenyar que el terra  del teatre es podia  desmontar i finalment vam pujar a dalt de tot; passarem per unes reixes que si miraves  cap a baix et marejaves!