HEM ANAT A BALAGUER

Activitats: Visita a l'ajuntament i a la ràdio. Visita al consell comarcal de l'exposició: "LLEIDA MOSAIC DE PATRIMONIS". Dinar al pavelló i visita al teatre municipal per dins.

Mapa:mapa

Cicle: mitjà i superior.

Durada: de 9:00 a 17:00.

Tf de contacte:

gratuït (sense transport)

Valoració mestres:

mestres1

Valoració alumnes:

alumnes1

balaguer1

Al matí vam visitar l'Ajuntament, una senyora ens va ensenyar tot l'edifici i els despatxos. Els de cicle mitjà van veure a l'alcalde. I després vam anar a la ràdio.
Una guia ens va portar a fer un tomb pel Balaguer antic.

balaguer2

Al consell comarcal hi havia una exposició sobre les comarques de Lleida. Allí ens vam dividir en grups i ens van donar a cada nen unes fitxes per omplir, buscant la informació necessària als plafons de l'exposició. Per acabar vam fer un joc que consistia en endevinar un missatge secret.

balag

Després de dinar vam anar al teatre. Un senyor ens va ensenyar el teatre per dins. Va ensenyar-nos  com pugen i baixen el teló, la paret amb mirall per evitar que el foc passi al públic, els vestuaris dels actors, ... Al final vam pujar a dalt de tot, on hi havia un terra de reixes i feia una mica d'impressió mirar, ja que et marejaves.

Va ser una sortida molt interessant!!!!!!