HEM ANAT A BALAGUER

Activitats: Mapa:
Cicle: CM i CS Durada: 1 dia Tf de contacte: 973761336

Preu activitats per alumne: gratuït

Valoració mestres: mestres1
mestres1

Valoració alumnes: alumnes1
alumnes1

exposi

Vam anar a Balaguer a veure una exposició sobre les comarques de la província de Lleida.

Vam fer fitxes sobre les nostres comarques, les quals es classificaven en diferents categories.

Ens van regalar un llapis i una carpeta, per posar-hi les fitxes.

radio

A l'Ajuntament, ens van explicar com funcionava la ràdio: a la paret hi havia unes peces d'un material adient per quan parlaven, no ressonava tant, com es canviaven els discs per fer funcionar la ràdio, etc.

retaule
A l'entrada de l'Ajuntament vam veure un quadre on hi havia diferents personatges de la Història de Catalunya. Ens van explicar la seva història resumida. També ens van ensenyar el despatx de l'Alcalde, la Sala dels Regidors i com s'empadronaven la gent.

teatre

Vam fer una visita al Teatre Municipal de Balaguer. Vam veure tot el Teatre com era per dins i per fora.

Ens van ensenyar diferents aspectes:
La il.luminació, el teló i les diferents parts del Teatre.
En cas que hi hagués un incendi, es baixaria una pantalla de vidre per poder protegir el públic del foc.
Ens van explicar que al teatre s'hi podia ficar la pantalla de cine.