"L'OLI" a Algerri.

. Visita als dos molins del poble. Pel matí van anar al molí de la Cooperativa i van poder veure tot el procés de l’elaboració amb la maquinària antiga. A la tarda van anar van anar a l’altre molí on van veure el procés amb la maquinària més moderna. Als dos molins  van gaudir d’una degustació de torrades, oli i d’altres.

. A l’escola aquest tema s’ha treballat igualment amb profunditat: ambientació de l’escola amb una exposició del estris necessaris en les collites, recerca d’informació per part dels nens: maneres d’amanir les olives, dites i refranys, etc.

. Els nens han elaborat un dossier on hi ha: un recull dels treballs exposats, dibuixos, una opinió personal sobre les diferents visites i activitats fetes, etc.