"EL VI" a Algerri

La sortida cultural que l'escola Sant Blai d' ALGERRI va estar relacionada amb el tema del “  VI  “.
Per poder observar " in situ " tot el procés que comporta l'elaboració del vi van anar tots els nens de l'escola a " cal Teixidó ". Allí van poder veure d' a prop com es tirava el raïm en uns grans bidons on es produïa el procés de fermentació, obtenint d'aquesta manera el vi de primera qualitat.
D'altra banda la resta passava per una altra premsa d'on s'obtindria  un altra qualitat de vi, de categoria inferior.
També van visitar el celler on s'emmagatzemava el vi, tenint en compte les diferents qualitats i la seva l'antiguitat.
Un cop finalitzada la visita a " cal teixidó", es van visitar les piques de vi.
L'escola es va ambientar amb tot allò relacionat amb el tema: treballs sobre el procés d'elaboració, estris relacionats amb la collita i la seva elaboració.