PROGRAMA PLAY DE TV3

El dia 28 de gener de 2009, els alumnes de Cicle Superior i Cicle Mitjà de la ZER Espernallac vam anar a gravar un programa en anglès de TV3 que es diu PLAY.

Era el segon dia que hi anàvem perquè la primera vegada no vàrem poder gravar per problemes tècnics.

Vam marxar a dos quarts de deu del matí cap a Cornellà. A un quart de dotze vàrem arribar als estudis de gravació. Vam esmorzar i van maquillar als alumnes que havien de sortir al plató fent dues activitats diferents: uns cantaven una cançó i els altres havien d'endevinar una paraula de deu lletres en un minut de temps.

Vàrem veure per televisió la gravació del programa anterior al nostre i així ens vam poder fer una mica més d'idea de totes les activitats que faríem.

A nosaltres ens va tocar concursar amb una escola del Pla de l'Estany.

Van fer uns assajos amb els cantants i els de Find the Word.

Vam dinar, ben d'hora, i vàrem baixar als platós cap a dos quarts de dues.

Vam fer les diferents proves:

• Maths: ens preguntaven sumes i restes en anglès i les havíem de respondre també en anglès. Les van posar bastant difícils!!!!
  • Find the word: Buscar la paraula més llarga possible amb deu lletres. Vam tenir molt mala sort perquè no la vàrem endevinar i no ens en va sortir cap de curta.
  • Spelling: Ens deletrejaven lletres en anglès i nosaltres havíem d'endevinar la paraula.
  • Respondre la pregunta sobre la cançó que canta l'altre grup: SIIIIIIII! Ho vàrem fer bé!!!!!
  • Trobar una errada en un vídeo: Ni nosaltres ni l'altra escola ho vàrem endevinar.
  • Cantar una cançó en anglès: Ho vàrem fer molt bé i ens van donar molts punts.

Al final, encara que per poc, vam guanyar. Ens ho vam passar molt bé. Vam poder fer fotos al plató i l'Agnés, la presentadora del programa ens va signar autògrafs.

Cap a les tres vam anar a veure els estudis d'Imagina a Esplugues de Llobregat. Allí hi ha els platós del Club Super 3. Vam poder veure l'habitació de la Lila, la casa dels Súpers i fins i tot la porta màgica d'en DORAEMON. També vam veure els platós d'un telenotícies, d'un programa de cuina i de la sèrie 13 anys i un dia que surt en Joan Pera. Aquests platós ja els estàven desmontant i vàrem poder passajar per dins sense cap problema.

A dos quarts de set ja érem a casa. Va ser una experiència diferent i molt interessant.

Si voleu veure totes les fotos heu d'anar AQUÍ