XI JORNADA D'ACOLLIDA
A L'IES ERMENGOL IV
DE BELLCAIRE D'URGELL

El dijous 2 de febrer de 2012, els alumnes de 6è de primària de la nostra ZER, juntament amb alumnes d'altres pobles veïns, vam assistir la jornada d'acollida de l' IES Ermengol IV de Bellcaire.
Hi vam anar els següents alumnes:

PENELLES (Tutora Montse Rius)

Adrià Aleman Serrano

CASTELLSERÀ(Tutora Mª Rosa Solsona)

Marc Vidal Sans

Arnau Alsina Carretero

Pol Calderó Cercós

Eudald Boncompte Bureu

Unai Martínez Perera

Lorena Boncompte Campos

Joana Oronich Coll

Laia Utgés Minguell

Ainhoa Llobet Ges

Montse Jové Bonet

BELLMUNT (Tutora Anna Teixidó)

Oscar Boldú Rebordosa

Maria Callizo Lorente

Lídia Centeno Macedo

Gerard Garcia Valls

1 - En arribar ens van venir a rebre tots els companys que fan primer d' ESO i professors de l' Institut. Ens van donar unes targetes identificatives i tots junts vam anar a esmorzar xocolata i croissants al menjador.

2- Després la directora ens va fer una sessió informativa i ens va explicar tot el que cal saber per anar a l' institut.

3- Quan vam acabar van fer grups on anaven alumnes de sisè i de primer i aquests últims ens van ensenyar algunes classes: Les d'educació artística, la de tecnologia, les de música...

4- Després vam anar cap al poliesportiu a dinar. Quan vam acabar de dinar vam jugar una bona estona amb els nostres nous amics i vam començar a fer les activitats sobre el llibre "Heka" que tots hem llegit durant aquest curs. Va ser molt bonic anar a visitar-lo perquè així ja estem preparats per anar-hi.

SI VOLEU VEURE LES FOTOS
                                                                       INICI