Aquest
curs hem dut a terme l'aplicació del segon any del PELE (projecte experimental
de llengües estrangeres), que suposa l'avançament de la introducció
de la llengua anglesa a educació infantil. Un dels objectius de la implementació
d'aquest projecte és incentivar les avantatges que introduir una llengua
anglesa en aquesta etapa aporta, com per exemple treure partit de la plasticitat
fonètica per adquirir patrons lingüístics diversos. Partint
sempre del respecte del nivell maduratiu i evolutiu dels nostres alumnes, hem
dissenyat tot un seguit d'intervencions educatives per potenciar l'aprenentatge
dels infants. El cervell d'un nen de quatre o cincs anys no està tant especialitzat
com el d'un adult, és per aquest motiu que hem d'afavorir estratègies
d'aprenentatge globals i holístiques i alhora diversificar al màxim
el materials, activitats i recursos( tècnics, suports visuals...) a utilitzar. Els
contes, les cançons, els jocs i les activitats plàstiques ens han
servit per crear situacions d'interacció i potenciar la comprensió
i l'ús de la llengua anglesa.
|