COMA-RUGA, ABANS I ARA

Amb motiu de la cinquena trobada virtual de les comarques tarragonines, els alumnes de cinquè de l'escola Els Secallets de Coma-ruga hem realitzat un treball, preguntant als pares i gent gran, remenant les fotos antigues i explicant tot allò que hem anat trobant, sobre l'evolució de Coma-ruga i altres aspectes diferents.

Amb tot el treball elaborat hem realitzat una presentació amb Power Paint, però ocupa molt d'espai i no es pot incloure en aquesta pàgina. Us n'oferim una mostra.

El treball està dividit en diferents apartats:

LA POBLACIÓ L'estació La platja El Sanatori de Sant Joan de Déu El carrer dels Arcs L'església de Sant Ramon
LES COSES DE CADA DIA Les cases La roba Les joguines L'ensenyament
LA CUINA D'ALTRES PAÏSOS La cuina de Polònia La cuina del Marroc La cuina de Mèxic La cuina catalana

{continguts}

CEIP Els Secallets Coma-ruga