Estudis Impartits

Educació Infantil

L'escolarització s'inicia als tres anys. L'educació infantil és un cicle que engloba tres cursos: P-3, P-4 i P-5. Durant aquest cicle s'inicia els nens i nenes en l'escriptura i la lectura, i alhora aprenen les pautes bàsiques de comportament. El col·legi disposa d'un petit parc de sorra, on els més petits juguen i es diverteixen.

Educació Primària

L'etapa següent és la d'educació primària, que s'inicia als sis anys i consta de sis cursos. Tant a l'etapa d'infantil com a la de primària és obligatori portar uniforme. Durant aquesta etapa s'introdueix els alumnes en les diverses àrees de coneixement: llengües (català, castellà i anglès), matemàtiques, ciències naturals i socials, educació física, música, educació visual i plàstica i religió. A primària es fa una sortida cada trimestre. Cap a final de curs es realitza una sortida de tres dies: les colònies.

Educació Secundària

L'última etapa impartida a l'escola és la secundària (l'ESO), que consta de quatre cursos. En acabar aquesta etapa, amb setze anys o més, els alumnes poden optar a continuar els estudis, ja sigui cursant batxillerat o mòduls professionals, o bé incorporar-se al món laboral.

El col·legi disposa d'una línia per cadascuna de les etapes.