19 de maig

Dia del PARE COLL i Jornada Missionera

Cada any, el dia 19 de maig, la nostra escola i moltes altres que tenen per titulars les Dominiques de l'Anunciata, celebrem festa grossa: és el dia del PARE COLL.

Aquest dia recordem el nostre Beat. Organitzem activitats de tota mena: religioses, culturals, esportives, lúdiques. Vaja, que ens ho passem d'allò més bé.

Però nosaltres som solidaris i per això, també cada any per aquesta data, celebrem la Jornada missionera. Recordem algun indret concret del Tercer Món i organitzem diferents activitats on tots els alumnes tenen l'oportunitat de col.laborar en campanyes solidàries.

Entre totes les escoles som un bon grup de gent que participa en aquesta Jornada i així, sumant l'esforç de tots, podem aconseguir el que un a un no podríem.

El curs passat es va participar en l'anomenat "Projecte Filipines". Es tracta de fer tot el possible per aconseguir un habitatge mínimament digne per a les famílies que viuen en condicions infrahumanes en un lloc concret: el barri de Talang a Sant Carlos City, a la província de Pangasinan.

La resposta de les escoles del Pare Coll a Catalunya va ser òptima. Amb totes les aportacions es va poder adquirir un camió, una formigonera i els motlles per fabricar blocs de ciment. Era la primera fase del Projecte.

Aquest any ens comprometem a participar en la segona fase: La construcció de 4 ó 5 casetes per a les respectives famílies. La campanya és molt senzilla i a l'abast de tothom:

1 bloc = 1 €

Apa, doncs, animem-nos a col.laborar! La satisfacció de la feina ben feta serà la millor recompensa.