MISSA DEL PARE COLL

Una de les activitats més importants d'aquesta jornada és, segurament, la missa. Tal i com molt bé va dir el mossèn, potser no és la més divertida, però té un gran significat, convida a la reflexió personal i a recordar la gran obra del fundador d'aquesta i moltes altres escoles que el 19 de maig també van estar celebrant aquest dia. Després de la lectura de l'Evangeli, alumnes representats de tots els cursos de l'escola es van acostar a l'altar per fer les ofrenes i les pregàries.
I aquest dia del Pare Coll va ser molt especial pels alumnes de 4rt d'ESO, que ja veuen molt a prop l'adéu de final de curs, i després de tants anys vinculats a l'escola, creixent amb l'educació del Pare Francesc Coll, s'adonen que és l'últim any que ho viuran. per això van llegir a tots els alumnes un text de comiat.
Tots junts vam passar una bona estona de pau i convivència, de reflexió i de veure quin és el sentit que ha de prendre la nostra vida cantant diverses cançons acompanyades pels alumnes de guitarra.