ANTICS ALUMNES:

[Grup de Joves La Salle] [Fotos Finalistes de l'Escola]

GRUP DE JOVES LA SALLE STA. COLOMA DE FARNERS

Hola! Benvinguts, welcome, bienvenue, sayonara, benvenutti, benvenidos, ongi etorri, bienvenidos, kalimera a La Salle's web.
Som un grup de nou antics alumnes de La Salle. (Més un altre que divaga a vegades per aquí). Actualment n´hi ha alguns que estem a la universitat, fent mòduls professionals o acabant el batxillerat.
Cada dissabte ens reunim a La Salle on formem el GJ (Grup de Joves) on intercanviem opinions sobre el que ens envolta. A més a més, ens interessem per la societat menys afavorida.
Aquest any, ens hem plantejat fer una sèrie d'activitats que us explicarem a continuació.
A part de parlar sobre temes d´actualitat, fem voluntariat amb els nens d´ESO, assumim responsabilitats i participem desinteressadament en certes activitats que es duen a terme al poble, com la Fira de la Flor, la Fira de la Ratafia, les campanyes de Proide i Mans Unides i en la Missa del Gall i la Vetlla Pasqual.
També participem en les activitats de la Salle, com són la Trobada de l´Amistat, la Pujada a Peu a Montserrat. L´estiu passat dues de les nostres companyes varen participar a una trobada europea de joves lasal·lians, a Worth (Anglaterra).
Els nostres dies preferits, són les sortides programades de grup.

ACCÈS A LA RELACIÓ D'ALUMNES FINALISTES DE L'ESCOLA