Curs 2006-2007
MATERIALS I RECURSOS
PER A L'EDUCACIÓ INFANTIL I CICLE INICIAL

Infantil
Recull d'idees i propostes per a estimular els sentits, manipular, experimentar i investigar a través del joc amb materials naturals i de la vida quotidiana.
Ciencia 0-3
Infantil
Recopilació d'experiències on es mostren recursos per als infants perquè puguin, a més de vivenciar sensacions, investigar sobre els materials i poder arribar a observar la causa-efecte de les seves accions.
Los talleres en educación infantil. Espacios de crecimiento
Infantil
El tallers pretenen el desenvolupament i potenciació de tres aspectes interrelacionats de la dimensió infantil: l'autonomia, la identitat i les competències.
El portafolio paso a paso. Infantil y primaria
Primària
Presentació d'una proposta d'avaluació formativa a través dels dossiers o carpetes que contenen una selecció de treballs de classe realitzats pels alumnes.
500 actividades para el currículo de educación infantil
Infantil
És un llibre pràctic, amb abundants projectes degudament descrits i explicats, agrupats per àrees i adaptats a l'etapa d'Educació Infantil.
Racons d'activitat a l'escola bressol i parvulari
Infantil
Suggeriments i reflexions per poder incorporar el treball per racons d'activitat a l'escola. Es proposen diferents activitats i per cada una d'elles s'indiquen el material necessari i l'organització de l'espai.
L'aprenentatge de la lectoescriptura des d'una perspectiva constructivista. Vol.I Activitats per fer a l'aula: textos funcionals i contes
Cicle Inicial

Proposta completa per orientar i guiar l'aprenentatge de la lectoescriptura. Es troba un seguit de propostes per realitzar a les classes. Activitats repartides per tots els nivells, sobre textos funcionals i contes.

L'aprenentatge de la lectoescriptura des d'una perspectiva constructivista. Vol. II Activitats per fer a l'aula: llenguatge publicitari, periodístic, del còmic, popular, poètic i de la correspondència
Cicle Inicial
Proposta completa per orientar i guiar l'aprenentatge de la lectoescriptura. Propostes per realitzar a les classes. Activitats repartides per tots els nivells, sobre llenguatge publicitari, periodístic, del còmic, popular, poètic i de la correspondència.
Aprendre i ensenyar a l'educació infantil
Infantil
Aborda des d'una perspectiva constructivista el procés d'ensenyament-aprenentatge d'aquesta etapa educativa que abasta des dels primers mesos de vida fins als sis anys.
Experimentos de ciencias en la educación infantil
Cicle Inicial
Recursos didàctics per a l'ensenyament actiu de les ciències naturals a l'educació infantil i al cicle inicial de l'educació primària. Els experiments que es proposen s'apleguen en diferents blocs temàtics.
Adaptación a la escuela infantil. Niños, familias y educadores al comenzar la escuela
Infantil
Formes d'actuació, propostes organitzatives i aspectes teòrics necessaris per a què famílies, educadors i la mateixa escola assoleixin un ambient adequat per al millor creixement dels infants.
La escolarización antes de los tres años. Organización del aula y diez Unidades Didácticas
Cicle Inicial
A partir del joc per racons, s'ofereixen models d'organització de l'aula, l'horari i del treball amb els més petits; tot plegat a través de deu Unitats Didàctiques perfectament descrites i distribuïdes al llarg del curs escolar.
Jo en sé una cançó per al meu nadó
Infantil
Llibre dirigit a mestres, pares i mares amb l'objectiu de recórrer junts l'evolució de l'infant i d'oferir l'oportunitat d'enriquir la relació a partir de cançons.
País de Xauxa. Cançons
Maleta pedagògica
Infantil
Cançoner de 16 temes originals per cantar, jugar i ballar.
Tots vivim aquí...!
DVD
Primària
L'objectiu d'aquesta col·lecció de 26 DVD és apropar els nens i nenes de 3 a 11 anys als grans problemes mediambientals, explicant en el seu llenguatge les maneres de contribuir a combatre'ls.
Materials en DVD per a EI i CI
DVD
Cicle Inicial
Contes, pel·lícules i recursos educatius en DVD per a Educació infantil i Cicle Inicial.
Llengües estrangeres: Anglès per a EI i CI
Varis
Cicle Inicial
Recursos i materials varis (llibres, contes, vídeos, DVD...) per a l'aprenentatge de la llengua anglesa a l'Educació Infantil i Cicle Inicial.