Projectes i activitats cooperatives
Material publicat a la web Recursos Tic per a l'acció tutorial

ALUM
PROF
Aquesta secció dóna a conèixer activitats de participació per al professorat i l'alumnat, experiències i projectes de cooperació. També incorpora experiències innovadores i materials específics procedents d'actuacions i projectes centrats en la difusió i la promoció de les tecnologies de la informació a l'educació.

ALUM
PROF
Són activitats orientades cap a la investigació en les quals part o tota la informació amb què l’alumnat interactua prové de recursos d’Internet. Es fa un recull exhaustiu per etapes i per àrees de diverses Webquests. Així com de temàtiques diverses. Proporciona eines i plantilles per crear-ne.

Projectes col·laboratius: Àmbit Local

PROF
Recull de publicacions en xarxa de diversos centres de primària i secundària. Els centres van penjant notícies sobre les activitats que duen a terme, fets actuals, opinions, ...

PROF
Citada anteriorment. Es pot treballar a distància conjuntament amb diferents grups, intercanviar informació, debatre i participar a fòrums per dur a terme projectes interessants, etc.

Projectes col·laboratius: Àmbit Internacional

PROF
Projectes d’agermanament escolar entre dos països socis que comparteixen un projecte pedagògic mitjançant les TIC.

PROF
Cooperació entre centres sobre diversos temes.