|
 |
|
El
GAEP: una experiencia de apoyo colaborativo entre el profesorado.
Juan Jiménez Heredero, Raimundo Prados
Aula de Innovación, 121, pàg. 60-63 |
|
|
|
 |
|
Avanzando
hacia la escuela inclusiva: cuatro años al pie del cañón.
Ester Miquel
Aula de Innovación, 109, pàg. 54-58 |
|
|
|
 |
|
Comunidades
de aprendizaje en red.
Anna Rubio
Aula de Innovación, 139, pàg. 76-78 |
|
|
|
 |
|
Las
TIC, una herramienta para hacer inclusiva la escuela.
J.Fonoll.; M.Sala
AulaTIC, 14, |
|
|
|
 |
|
Projectes
cooperatius telemàtics: un fenòmen en ebullició.
Toni Casserras
Guix, 251, pàg. 50-52 |
|
|
|
 |
|
Una
proposta de treball cooperatiu a sisè de primària.
José Coello
Guix, 294, pàg. 51-59 |
|
|
|
 |
|
Aula
específica i taller d'escriptura. Una experiència de
treball cooperatiu amb alumnat sord.
Carme Morist, Mercè Reixach
Guix, 281, pàg. 51-56 |
|
|
|
 |
|
Comunitats
d'aprenentatge.
M.Luisa Jaussi
Guix, 319, pàg. 63-68 |
|
|
|
 |
|
Pràctica
educativa. Comunidades de aprendizaje.
Aula de Innovación, 72, pàg. 49-60 |
|
|
|
 |
|
Escuelas
inclusiva, el Proyecto Roma.
Cuadernos de Pedagogía, 346, pàg. 52-72 |
|
|
|
 |
|
Una
experiència d'educació inclusiva a les escoles municipals
Tabalet i El Pi.
Adela Conill, Carme Puig
Guix d'Infantil, 29 Pàg. 31-34 |
|
|
|
 |
|
Una
experiència d'educació inclusiva a la comarca del Berguedà.
J.Bonals; A.González; S.Isach; M.Pla
Àmbits de psicopedagogia, 15, Pàg 21-26 |
|
|