Experiència seleccionada en la modalitat de comunicació audiovisual

Títol:

Famílies a l’escola
Centre:
Escola Cau de la Guineu
Localitat:
Corbera de Llobregat

Les famílies són un ventall divers i variat. A la paraula família se li dóna un significat molt ampli que passa per incloure-hi totes aquelles persones que els pares apropen : avis i altres familiars, amics, veïns… és a dir qualsevol persona que tingui un lligam afectiu amb el centre i que tinguin ganes de col•laborar-hi altruísticament. Apropant la seva presència a l’escola, a canvi s'obté una infraestructura humana molt enriquidora, valuosa i diversa.
De la fusió del pensament “Escola Oberta”, de la voluntat d’un equip docent duta a la pràctica amb el seu treball i de la necessitat de la col•laboració de pares i mares, per dur a terme el projecte de l’escola, sorgeix la pràctica FAMÍLIES A L’ESCOLA.

+ Informació