Experiència seleccionada en la modalitat de materials

Títol:

Com incideixen les tècniques de relaxació en l’educació (Programa de tècniques de relaxació)
Centre:
Escola Santa Maria
Localitat:
Cervelló

La pràctica de les tècniques de relaxació com a eina per a treballar i millorar aspectes individuals dels alumnes, va sorgir de la necessitat de trobar una resposta adequada a la realitat de l’aula.

En la pràctica docent, hem constatat que les vivències, motivacions i necessitats dels alumnes no són les mateixes que les de fa uns anys. El seu comportament, l’actitud i els valors també han variat. Cada cop hi ha a les aules més alumnes, que des de ben petits manifesten un alt nivell de neguit, alguns amb manca d’interès i motivació, amb problemes d’atenció i concentració, i poca voluntat a l’hora d’esforçar-se. Tot això comporta problemes de conducta que afecten a les relacions interpersonals i sovint dificulta poder crear un clima d’aula adequat per l’aprenentatge.

+ Informació

Fitxa del material