Sant Vicenç del Horts amb ulls de naturalista
  Propostes de treball i recursos didàctics
  informacions

Els continguts que es desenvolupen en aquest web tenen el seu origen en el llibre "Sant Vicenç dels Horts amb ulls de naturalista" publicat per l'Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts i el CRP Baix Llobregat i del qual en són autors:

• Marcel·lina Bosch, de la Regidoria d'Educació.
  • Laia Casanovas, de l'IES Frederic Mompou.
  • Jordi Dolcet, del CRP Baix Llobregat-6.
  • Rosa M. Font, de l'IES Gabriela Mistral.
  • Antoni Moga, del CRP Baix Llobregat-6.
  • Ramon Montaña, de la Regidoria de Medi Ambient.
  • Sergi Sales, del Grup Local de Medi Ambient (GLOMA)

Aquest llibre ha estat pensat per a ser utilitzat com a crèdit variable a segon cicle dESO. En aquest moment dos dels centres de secundària de la població l'estan realitzant, mentre que un tercer té previst utilitzar algun dels seus capítols com una part del crèdit de sintesi.

Les propostes de treball i el recursos didàctics que s'ofereixen segueixen l'estructura del llibre. Estan pensades (les propostes de treball) perquè puguin ser impreses directament de la pantalla.

Mapes del Baix Llobregat

Conjunt de vuit mapes temàtics de la comarca del Baix Llobregat

D'aquests mapes n'hi ha quatre amb la informació completa i quatre de muts perquè l'alumnat els faci servir de   base per a la realització d'activitats. Per a realitzar una correcta impressió d'aquests mapes us recomanem que seguiu els següents passos:

1. Creeu una carpeta al vostre ordinador amb el nom "MAPES"
    2. Cliqueu damunt del vincle i se us obrirà la imatge.
    3. Sobre la imatge cliqueu amb el botó dret del ratolí.
    4. Del menú que us aparegui, escolliu l'opció "Desar la imatge com..."
    5. Doneu-li un nom a la imatge o deixeu el que hi ha per defecte i deseu-la a la carpeta "MAPES" del vostre ordinador.
    6. Obriu el programa de dibuix (per exemple el Paint Shop Pro) i un cop tingueu la imatge en pantalla imprimiu-la.
Mapes
Mapes muts