|
Cal treballar-ho més
1 |
Vas progressant
2 |
Ho has aconseguit
3 |
T'has lluït
4 |
CERCA I PREPARACIÓ DEL MATERIAL
|
No ha recollit informació relacionada amb el treball |
Ha recollit poca informació relacionada amb el treball |
Ha recollit força informació relacionada amb el treball |
Ha recollit molta informació i l'ha portat elaborada |
No ha relacionat la informació amb el que diu l'auca |
Ha fet una cerca molt dispersa. |
Ha relacionat la informació trobada amb l'objectiu que preteniem |
Ha enfocat la cerca de la informació amb els fets que li pertocaven i ha compartit la informació amb els altres |
PRESENTACIÓ DIAPOSITIVES
|
Imatges poc atraients |
Imatges pobres o presentació poc clara o llegible |
Presentació correcta |
Presentació visualment molt atractiva |
Imatges sense relació amb el text que havíen d'explicar |
Imatges poc relacionades amb les idees que il·lustraven |
Els conceptes de l'auca queden explicades amb els dibuixos |
Les imatges expliquen molt bé el contingut de l'auca |
LECTURA |
Lectura poc clara i entenedora |
S'ha entès però ha mancat ritme i entonació |
Ha llegit correctament |
Ha llegit amb molt bon ritme i entonació |
EXPLICACIÓ |
Ha començat a parlar com si estés sol |
Ha implicat als nens en la xerrada, però ho ha fet durar massa |
Has fet una introducció correcta |
Amb la introducció ha engrescat als nens |
No ha sabut contestar les preguntes |
Ha contestat les preguntes amb poca claredat |
Ha contestat correctament les preguntes |
Ha contestat les preguntes molt bé |
No ha posat exemples ni ha explicat anècdotes |
Ha posat pocs exemples i sense massa relació amb el contingut |
Ha posat exemples correctes |
Ha explicat anècdotes i exemples divertits que ajudaven a aclarir els continguts |
No ha sabut implicar als nens en continuar la feina |
Ha implicat als nens i nenes en continuar la feina |
Els nens i nenes han sortir convençuts de fer les activitats proposades |
Els nens i nenes han sortit engrescats en fer les activitats proposades |
TREBALL EN EQUIP |
No ha participat en el treball comú i en la seva part ha fet el mínim possible. |
S'ha dedicat a la seva part, però no ha aportat gaire a la tasca comuna. |
Fa propostes pel treball en grup, però en la feina individual que cadascu s'espavili |
Ha aportat idees i ha animat i ajudat als companys i companyes amb menys idees o recursos |
No li interessa el treball, ni el seu ni el del grup |
Fa la teva part individual però no té gaire en compte el conjunt del treball |
Col·labora amb els companys i facilita el treball conjunt |
Es preocupes per buscar una bona coordinació global de tot el treball |
Sovint no respecta els terminis i fa endarrerir el treball de tot el grup |
Respecta el calendari però presenta les feines inacabades o incorrectes i els altres membres del grup les han de revisar |
Respecta el calendari pactat |
Ha planificat el seu temps i els de tot el grup per tenir les tasques acabades en el temps previst |
No s'ha preocupat gaire de la qualitat del teu treball |
Fa el que suggereix l'activitat al peu de la lletra, però no busca res més |
Aprofundeix molt en el seu treball i en els recursos emprats, però li costa compartir-ho |
Comparteix els recursos que va descobrint amb la resta del grup i aprofita els suggeriments dels altres |
OBJECTIU |
No us heu fet entendre ni heu interessat |
Us han entès, però no els ha interessat gaire |
Us heu explicat bé i els nens i nenes s'han interessat |
La majoria han sortir contents, amb ganes de saber més de l'escriptora i de fer l'activitat que els heu demanat |
VALORACIÓ GLOBAL |
MALAMENT |
BÉ |
MOLT BÉ |
EXCEL·LENT |